FTMJJ: “Martes” (Boabab Teatro) – ENTRADAS AGOTADAS

28/12/2014

Érase unha vez unha galaxia, a galaxia Leo T formada por planetas, estrelas e Martes. Martes é un ser espacial que vive entre a lúa e as estrelas. Gústalle xogar con elas e nunca, nunca se separa. Martes tenlle medo ao lobo, aos monstros, aos tronos, aos peidos, etc. Martes tenlle medo a todo por iso nunca saíu da lúa, durme no seu regazo e sácalle brillo para non quedar a escuras. Un día un monstro come as súas estrelas e a Pin, o seu amigo. Martes terá que enfrontarse ao seu propio medo para poder salvar ao seu amigo “Pin”e as súas estrelas e para iso inicia unha viaxe, máis aló do sol, de camiño coñecerá divertidos e estraños personaxes.

FUNCIÓN EN LA SEDE FUNDACIÓN MARÍA JOSÉ JOVE

Duración: 40 minutos
Edad recomendada: + 2 años

ENTRADAS Y PUNTOS DE VENTA    — ENTRADAS AGOTADAS PARA ESTA FUNCIÓN —

Entradas disponibles a partir del 1 de diciembre

PRECIOS:

• Entrada individual: 3 €
  • Abono familiar: 6 €

PUNTOS DE VENTA DE ENTRADAS:

• En internet: Portal de venta de entradas (retirada de entradas desde 1 hora antes del inicio de cada función)
  • Venta directa en la taquilla municipal de la Plaza de Ourense (horario: de lunes a viernes, de 9.30 a 13h. y de 16.30 a 19.30h.
  • En las sedes del festival, desde 1 hora del inicio de cada función, siempre y cuando no se hayan agotado las entradas por los canales de venta anteriores. En este caso, se informará, a través de este portal, en el momento en que se agoten las entradas .

Fecha: domingo, 28 diciembre 2014 (17:00) (18:00)

Warning: Undefined variable $images in /www/wwwfundacionmariajosejoveorg_166/public/wp-content/themes/bulmawp/single-programas.php on line 79